Readers

Wednesday, August 10, 2011

The All New 3.0 Series..

Lama tak menulis sebab aku pemalas. Perkara ini adalah akibat banyak perkara terutamanya fail PEKA Sains dan Fizik yang tak siap-siap. (tak mula tanda macam mana nak siap?).

Banyak benda berlaku sepanjang ketiadaan entri baru ni. Kalau nak diikutkan banyak benda-benda 'menarik' yang boleh dijadikan bahan.  Antaranya:


  • Sesi membeli lampu rumah yang yang jenis tak sedar diri...
Inilah dia salah satu contoh pembelian tak sedar diri.  Ingat rumah ko banglo ke? Wakaka!!

  • Birthday cupcakes untuk bebudak 2A3 dan cikgu-cikgi Bilik Guru 2..
Silap pic (saje tayang baking skill.. sila isi borang masuk meminang. hahahah)



Ni baru betul :p

Belum diletak peanut buttercream lagi ni.

  • Budak patah tangan (radius dan ulna) waktu kelas terakhir aku mengajar diorang PJ (Adli.. Cikgu mintak mahap ...sedey...)
Nur Adli yang sentiasa senyum walaupun 'parah'

  • Laptop member kena curik..



~Mana ada gambar.. Dah kata kena curik.  Kalau ada gambar, maknanya aku la yang curik 
(bukan aku yer Liza)~






  • Rombongan Cik Gayah  family pegi Tanjung Rambutan Bidara sebelum puasa
Kodak moment ;)

Kodak moment no II. Style rambut courtesy Iman Nafeesha.. Hahaha

Cerita ceritinya kemudian sikit. Punyala lembeb nak upload gambar ni. Sampai aku tertidur menunggu.. Selamat berpuasa..

P/S: Umur dah masuk 3.o series.  Tapi rasa maca makin  muda pula. Jangan jealous..  (T__T)y

Happy 30th birthday untuk aku pada 24/7. Yay!!

No comments: