Readers

Wednesday, June 8, 2011

Uniform Baru




Disclaimer:
Tu bukan baju mengandung ler.. WTFish!! WTFish!! Tapi apron yang best..
Pemberian kawan sebab dia nak pow cupcakes tahu aku ada kelas kek cawan pada 19 Jun nanti dekat Sugarflours Bangi. Thanks a lot ;)

Dah lama aku tak uji kebolehan aku memasak, semenjak meninggalkan blog yang --> ini <--
Harap-harap aku masih boleh masak ribut (cook up a storm) hahaha..


P/S: Aku suka masak dan bangga dengan perkara tersebut.. Ada masalah? Nak gaduh?


2 comments:

yiem said...

salam, sahabat, aku tak tahu mu nie minat masak, aku ingat mu pandai bawa budak masak je(kat kb dulu) hehehehe, leh laa aku cuba rasa masakan mu. itu pun kalu mu kasi laa, hahahahha

FriDay dA FourtH said...

Ehehe.. aku dulu minat makan je.. Tapi bila dah 'tercampak' kat Sarawak tu yang tetiba ada bakat terpendam. Oi! Masa bawak budak masak kat KB dulu aku latih dorang ler.. ko hingat bawak je ke? ;)

Aku on jer kalo ko nak datang melawat aku.. Lebuh raya AMJ pun dah sambung Muar-Alor Gajah.. Mehla singgah.. Aku masak spesel.. Macam masakan warung "mak ngah sempat lagi" dulu.. hahaha Ingat?